dinsdag 4 november 2014

Beroepsproduct 1.1.1 Beeldend








5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst, laat ik zeggen dat het resultaat van je herfstschilderij heel mooi vind geworden. Je kunt duidelijk ruimtesuggesties zien. Ik denk echter dat je functiebeschrijving van het voorbeeld die je gebruikt hebt niet afdoende is. Als je dat aanpast denk ik dat je een mooi resultaat hebt! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Feedback Wachtend Mens

    Ik zie wat je hebt geprobeerd te maken uit de afbeelding die je als voorbeeld hebt gebruikt. Het jammere is is dat je Paul er op een of andere manier best verdrietig uit hebt laten zien. Dit komt waarschijnlijk doordat zijn hoofd een beetje hangt. De textuur van het lichaam ziet er best grof en hobbelig uit, was dit de bedoeling?
    Het enige dat ik er zelf aan verandert zou hebben is:
    - de textuur van het beeld iets gladder maken
    - dat arme mannetje niet zo verdrietig laten lijken D:

    In een ander perspectief lijkt het ook op een gastje dat een moeilijke tijd tegemoet gaat op het toilet, dat vind ik best geestig.




    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, het was niet de bedoeling dat de textuur zo hobbelig is. Dit is inderdaad een foutje. Ik kreeg hem niet gladder dan dit.

      Dat Paul zo verdrietig lijkt klopt. Dat is ie namelijk ook. Dit was in eerste instantie niet de bedoeling maar is tijdens het maken gebeurd. Ik vond dit niet heel erg maar ik snap jouw reactie!

      Dankjewel voor je feedback!

      Verwijderen